Ghidul antreprenorului începător

44.00 lei

În 2004, instituția la care lucram m-a anunțat că, dacă vreau să-mi încasez salariul, trebuie să-mi fac firmă. Habar n-aveam ce-nseamnă asta. Aveam puțin peste 20 de ani și fusesem educată să nu contest autoritatea, așa că m-am conformat fără să comentez. Evident, firma a falimentat la scurt timp după ce mi-am terminat contractul cu instituția respectivă. Am făcut toate greșelile pe care le puteam face pentru că n-a existat nimeni la vremea aia care să-mi explice ce înseamnă să administrezi o firmă cu atât mai puțin să construiești o afacere.

Afacerile vin și pleacă. Afacerile cresc, stagnează sau mor subit. Afacerile zboară în sus sau în jos.

Categorie:

Descriere

Afacerile vin și pleacă. Afacerile cresc, stagnează sau mor subit. Afacerile zboară în sus sau în jos. Atunci când mor, afacerile pot lăsa datorii sau nu. Sau victime. Însă cel mai important lucru, afacerile sunt făcute de oameni, pentru oameni și cu oameni. Iar lucrul acesta nu trebuie să îl uităm niciodată.

Dragă antreprenorule începător, ghidul de față este abecedarul tău. Un instrument util atunci când înveți să-ți administrezi și să-ți comunici corect afacerea.

Din cuprinsul cărții:

PARTEA ÎNTÂI: ADMINISTRAREA AFACERII

  1. CUM TE PREGĂTEȘTI
  2. Vrei să deschizi o firmă. Ești pregătit?
  3. Alegi SRL, dar se poartă micro. Ce ți se potrivește?
  4. Cum să finanțezi o afacere și apologia capitalului social: cât dai, atâta face.
  5. Îngerii păzitori
  6. Cu sau fără TVA: neverending story
  7. Tinichelele de coadă și firmele abandonate
  8. AI O AFACERE. CE FACI CU EA?
  9. Factura noastră cea de toate zilele și încasări cu Doamne-ajută!
  10. Care sunt cheltuielile firmei
  11. Care e treaba cu mijloacele fixe
  12. Da’ halatu’? Cât e halatu’? Discuție despre NIR-uri
  13. Hai să-ți ghicesc în balanță
  14. Ești pregătit de control? Ziua Sfântului Fisc
  15.  WOW, AM O AFACERE! TOTUL DESPRE FACTORUL WOW!
  16. Nevoia de comunicare și extremele. De la: “Am o afacere mică, nu-mi trebuie comunicare” la “Vreau să mă faci celebru până mâine”
  17. Cum îți alegi numele
  18. Logoul – cine-l face și cât costă
  19. Departament de comunicare internă sau agenție?
  20. Brieful și factorul WOW!
  21. Instrumente de comunicare și eficiența lor
  22. Comunicare – marketing – vânzări
  23. STORYTELLING ÎN BUSINESS
  24. Despre contentul afiliat. Frica de umanizare
  25. Mesaje. Public
  26. Conținut plătit vs Conținut organic
  27. Comunități și influenceri
Ghidul antreprenorului începător

Informații suplimentare

Autor

Liviana Tane, Valentina Saygo

Editura

The Writing Journey

Anul apariției

2019

Număr pagini

220

ISBN

978-606-94882-6-3