Cum să-ți administrezi și să-ți comunici afacerea

Un curs de contabilitate și business storytelling pe înțelesul antreprenorilor​

CÂND

29 ianuarie 2020

UNDE

Spaces Unirii View

ORELE

10:00 - 16:00

Cursul te ajută să înțelegi mai multe despre business-ul tău, de la elemente de contabilitate și administrare, până la felul în care îți promovezi afacerea și produsele.

După 20 de ani experiență în consultanță financiar-contabilă, mi-am luat inima în dinți și m-am decis să încep o serie de cursuri pentru antreprenori, IMM-uri, contabili și freelanceri. Întâlnirile îmbină teoria cu practica, traduc legislația de afaceri pe înțelesul fiecărui participant și răspund la întrebările punctuale care par complicate la început de drum.
Ne dorim să ajutăm mediul antreprenorial din România să crească, să ajutăm antreprenorii să-și cunoască drepturile și obligațiile fiscale, să fie stăpâni pe informație ca scape de temerile fiscale și să investească timpul în dezvoltarea afacerii. (Valentina Saygo)

Nu e suficient să ai un produs foarte bun dacă singurul care știe că există ești tu. Știu că resursele la început de drum sunt limitate și că ești tentat să tai din buget acolo unde simți că nu-ți iese profit imediat, dar comunicarea trebuie să rămână o prioritate.
Vino la curs și o să înveți cum poți să comunici eficient afacerea, cum să-ți spui povestea cu impact și în ce merită să investești ca să-ți atingi eficient publicul. În loc să-ți vindem rețete care să te impresioneze, dar să nu ți se potrivească, vom căuta soluții personalizate pentru afacerea ta. În plus, vei înțelege mai bine cum funcționează procesul de comunicare și vei ști să evaluezi corect propunerile strategice pe care ți le vor face partenerii cu care alegi să lucrezi. (Liviana Tane)

Durată curs: 6 ore

Nivel de cunoștințe necesare: de bază

Taxă participare: 150 EUR

REZERVĂ UN LOC
DE CE SĂ PARTICIPI?
Dacă vrei să cunoști informațiile contabile care îți vor economisi timp și te vor face să-ți simți afacerea în siguranță, te invit să participi. Contabilitatea nu trebuie să fie o corvoadă, ci un sprijin.
Pentru că afacerea ta merită să ajungă rapid și corect la clienți. Și pentru că nu întotdeauna rețetele care funcționează pentru altcineva sunt valabile și pentru tine. Înțelege procesul de comunicare, află ce ți se potrivește și care este prețul corect pentru comunicarea eficientă.

CE VEI ÎNVĂȚA?
Cursul va fi împărțit în două segmente:
NOȚIUNI DE ADMINISTRAREA AFACERII
  – noțiuni de administrarea afacerii;
  – obligații și drepturi fiscale;
  – noțiuni juridice.

NOȚIUNI DE COMUNICAREA AFACERII

Pe fiecare temă vom discuta o oră, lăsând timp și pentru întrebări punctuale ale participanților.

AGENDA ACA (Administrarea și Comunicarea Afacerii):

10.00 Înregistrare participanți
10.00 – 12.00 Noțiuni juridice și administrarea afacerii
*11.00 coffee break
12.00 – 12.30 Sesiune Q&A

12.30 – 13.30 Lunch (not included)

13.30 – 15.30 Noțiuni de comunicarea afacerii
*14.30 coffee break
15.30 – 16.00 Sesiune Q&A

REZERVĂ UN LOC
PLĂTEȘTI 150 EUR
ȘI PRIMEȘTI

Răspunsuri la întrebări punctuale despre afacerea ta
Informații concrete despre contabilitate
Pachet formulare documente primare
Model buget venituri și cheltuieli, cash flow
Direcții strategice de comunicare
Buget eficient pentru promovarea afacerii tale
Simulări concrete de strategie de comunicare pentru afacerea ta
Studii de caz
Networking
Cadou: Ghidul Antreprenorului Începător

CUI SE ADRESEAZĂ?

Antreprenori
Freelanceri
Profesii liberale
ONG-uri
Fondatori
Directori generali
Manageri
Asistenți manageri
Referenți administrativi
Contabili juniori

CUM TE POȚI ÎNSCRIE?

Trimite un e-mail la contact@twj.ro cu titlul Înscriere curs ACA și datele de facturare. Noi îți trimitem factura pe e-mail și îți rezervăm automat locul.

DESPRE NOI

VALENTINA SAYGO

20 de ani în contabilitate înseamnă tot atâta contact direct cu inițiativele antreprenoriale, dar și cu constrângerile legislative cu care mediul de afaceri se confruntă zi de zi în țara noastră. Este un expert contabil ușor atipic, al cărui rol este să transforme contabilitatea din ceva de speriat, în ceva de înțeles. Și-a construit cariera cu dorința de a face lucrurile diferit: completează serviciile de contabilitate cu direcția de consultanță și participă direct la mecanismul decizional care construiește un climat de afaceri solid și sănătos în România.

LIVIANA TANE

Fost jurnalist, cu 15 ani de experiență în mass-media și numeroși clienți în zona de comunicare a afacerii, promovează nevoia de autenticitate în comunicare, mai ales în mediul de afaceri. Susține cursuri de mass-media și Business Storytelling în companii mari, dar și în școli, licee și universități și vorbește în conferințe și evenimente de business despre nevoia de povești.
“Credem că România provine dintr-un mediu economic fără tradiție și fără experiență, tocmai de aceea am ales să ne dedicăm educației tinerilor antreprenori, ajutându-i să răzbată în hățișul legislativ și în spațiul media autohton, să-i încurajăm să gândească pe termen mediu și lung astfel încât să reușească să construiască și să conducă business-uri solide.”

UNDE ARE LOC CURSUL?
SPACES UNIRII VIEW
Bulevardul Corneliu Coposu 6-8, Clădirea Unirii View, etajele 1-3, București, 030167
Situată la doar 400 m de Piața Unirii. Puteți ajunge cu autobuzul, metroul sau mașina.

Cum să-ți administrezi și să-ți comunici afacerea